Pages

maandag 11 januari 2016

Stampin' Up! Rose Garden Thinlits

Hallo op deze maandag! Ik wens je een prettige week! Ook zo'n heerlijk weekend gehad? Naast de noodzakelijke huishoudelijke klusjes heb ik heerlijk geknutseld. Ik had Rose Garden Thinlits nog niet opgeruimd en heb er nog een kaartje mee gemaakt. Wat kan hier ongelooflijk veel mee!


Nadat ik dit kaartje heb gemaakt kreeg ik direct weer wat nieuwe ideetjes. En zodoende ben ik voorbereidingen aan het treffen voor een nieuwe workshop.  Hou mijn evenementenagenda in de gaten! Naast de workshops die ik organiseer heb ik ook digitale activiteiten. Een daarvan is de Creative Express.

De voorbereidingen voor deze maand zijn al in volle gang. Deze maand is het thema van de catalogus tour  'Love and Sympathy' en werken we met materialen uit de nieuwe catalogus. Als je geen abonnement wilt afsluiten dan is het ook mogelijk om maandelijks deel te nemen. Hoe het werkt? De workshopkit bestaande uit Designer Series Paper, bijpassend cardstock en embellishments kost los €12,50. Ik reken hiervoor geen extra verzendkosten. Bij het pakket ontvang je deze maand 10 voorbeelden met verse ideetjes voor het gebruik van materialen behorende bij onderstaande suite. Plaats je echter een Creative Express bestelling van €50 aan Stampin' Up! producten naar keuze dan is ontvang je zowel de workshopkit met voorbeelden als de werkbeschrijvingen gratis bij je bestelling. De voordelen van een abonnement lees je <hier>

Uiteraard kun je profiteren van extra voordeel als je tijdens Sale-a-Bration een bestelling plaatst van €60. Je kunt dan een artikel uitkiezen uit de Sale-a-Bration brochure. Lijkt het je leuk om mee te reizen met de Creative Express van deze maand? Geef je dan op voor 17 januari door een mail te sturen naar caringforstamps@gmail.com. Vermeld in het onderwerp dat het om de Creative Express gaat.



Ik wens je een hele fijne dag en hoop je snel weer te zien wanneer ik een nieuw kaartje heb geplaatst!

Geen opmerkingen: