Pages

zaterdag 13 mei 2017

Annual Catalog 2017-2018 Countdown #13: Stampin' Up! ~ Daisy Delight


Heej hallo! Ben je lekker aan het genieten van het weekend? Hier op mijn blog gaat het aftellen naar het moment dat de jaarlijkse catalogus 2017-2018 live gaat gewoon verder. Vandaag een kaartje met het 'andere' deel van de stempelset Daisy Delight


Hoezo andere deel? Met deze two-step stempeltjes kun je namelijk een heel veldboeket maken als je zou willen. De stammetjes en bloemetjes passen zo leuk bij elkaar! En bij een veldboeket hoort ook een bijtje;) Deze komt uit de set Awesomly Artistic.

Vorige week heb ik deel 1 verzonden van Happy Mail. Dit is een bundeling van alle kaartjes die ik in een week heb gemaakt inclusief beschrijvingen. Dit is niet de mailinglijst waarvoor je je misschien eerder hebt opgegeven in de zijbalk van mijn blog. Als je het leuk vindt om de Happy Mail te ontvangen geef je dan op door onderstaand formulier in te vullen. Happy Mail stopt na 31 mei vanzelf.

Ik wens je een hele fijne avond en hoop je morgen weer te zien voor het laatste kaartje in de Delightful Daisy serie.

Geef je op voor Happy Mail

* indicates required



Geen opmerkingen: