Pages

zondag 25 februari 2018

Stampin' Up! ~ Brusho Crystal Colour


Heej hallo! Ben jij ook zo aan het genieten van het weekend? Ik ben van de week lekker aan de gang gegaan met Brusho. Voor mij erg wennen maar ik vind het toch wel een hartstikke leuk product voor het maken van achtergronden. Ik heb begin deze maand ook al met dit product gespeeld en dat kaartje vindt je <hier>.

Het kaartje van deze keer heb ik gemaakt met Moss Green. Ik moet een beetje wennen aan die hele felle kleuren maar dit is toch wel een hele leuke kleur.  En bovendien hou ik ervan om dimensie te creĆ«ren en iets meer versiering aan te brengen op mijn kaart. Ik heb Moss Green gecombineerd met Gamboge (oranje) en Yellow (geel) voor de blaadjes. Verder heb zoutkorrels gebruikt hetgeen het stipjes effect geeft. Super leuk om te doen!

Maten: Basic Black: 10,5 x 14,5 cm; Always Artichoke: 9,5 x 13,5cm; Watercolor Paper: 9 x 13 cm.

Hoe ik te werk ben gegaan kun je zien in onderstaand filmpje. Je kunt op de foto klikken, dan kom je direct bij het filmpje. Via het icoontje in de zijbalk kom je  ook terecht op mijn YouTube kanaal waar je uiteraard nog andere filmpjes kunt vinden.

Maten kaart uit het filmpje: Basic Black: 10,5 x 14,5 cm; Always Artichoke: 10 x 14 cm; Watercolor Paper: 9 .5x 13.5 cm.

Vanavond gaat er nog een bestelling de deur uit. Mocht je spulletjes willen bestellen dan kun je je boodschappenlijstje mailen tot 18.00 uur vanavond. Ik wens je een gezellig weekend en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje!

Materialenlijst:

Geen opmerkingen: