Pages

woensdag 25 april 2018

Stampin' Up! ~ Share What You Love


Heej hallo! Leuk dat je langs komt! Volgende week start een nieuwe actie voor klanten. Je kunt het zien als een voorverkoop van een geweldige suite (complete lijn). De suite Share What You love is opzekers een van de aller leukste lijnen uit de jaarcatalogus 2018-2019 en vanaf volgende week kun jij zomaar 3 varianten met bundels aanschaffen!

Je leest er deze week meer over hier op mijn blog en volgende week in mijn nieuwsbrief. In de tussentijd kon ik me echt niet inhouden en ben alvast aan de gang gegaan met de bundel 'I want it all'. Want in deze bundel zit onder andere de stempel Statement of my Heart. Onze lijfspreuk staat centraal in de missie en visie van Stampin' Up!


Ik heb een klein projectje (10 x 10 cm) gemaakt. Het is een ingelijste versie van de stempel Statement of my Heart. Aangezien ik niet zo handig ben heb ik het mezelf makkelijk gemaakt door de Happy Frame van Elizabeth Design te gebruiken. Ik heb het frame gesneden uit Thick Very Vanilla cardstock. De tekst is met Early Espresso gestempeld op Very Vanilla cardstock wat achter het frame is geplakt. Vervolgens hen ik een kaart met rug van 10 x 10 cm gemaakt en het frame in de kaart geplakt. Het frame heb ik versierd met stempeltjes uit de set Love What You Do en de blaadjes komen uit de stansenset Sweet Cake (Feesttaart). Die stansen lagen nog op mijn bureau na de kaart van maandag.


Vervolgens heb ik een magneetsluiting gecreƫerd. Om alles mooi bij elkaar te houden. De voorkant en linker binnenkant heb ik versierd met teksten uit de stempelset Love What You Do. Super leuk lettertype en gave teksten. Op de achterkant van de kaart heb ik de bloem uit deze set gestempeld en de tekst komt dan uit de stempelset Make a Diffrence. Deze set bestaat uit een hartstikke leuk alfabetje en teksten. Echt super hip en trendy!


Nou, dit was mijn kaartje voor deze keer. Ik hoop je volgende keer weer te zien bij een volgend blogberichtje.

Geen opmerkingen: