Pages

maandag 13 november 2017

Stampin' Up! OnStage Local 2017, Utrecht

Hallo allemaal! Ik ben er weer stiekem tussenuit gepiept. Nauwelijks bij gekomen van de KreaDoe stond het volgende evenement alweer te wachten...OnStage 2017! Dit is toch wel het evenement waar ik altijd heel erg naar uitkijk.

Twee keer per jaar organiseert Stampin' Up! het OnStage evenement voor demonstratrices. Tijdens het evenement krijgen we training en allerlei nieuwtjes zoals bijvoorbeeld een nieuwe catalogus. Deze keer werd onze nieuwe stempelhulp geintroduceerd! Maar daar vertel ik een andere keer over. Daarnaast hebben we de kans om bij te kletsen met collega's die we niet vaak zien en natuurlijk kunnen we knutselen.

Het leukste van de November editie is de erkenningsronde. Stampin' Up demo's worden in het zonnetje gezet en wordt bekend gemaakt wie er de toppertjes zijn geweest in de categorieƫn: Sales (Persoonlijke Verkoop), Recruiting (de meeste nieuwe teamgenootjes) en Leadership (de meeste mensen een stapje hoger geholpen). Daarnaast wordt de top 10 van Nederland bekend gemaakt.
Heel veel mensen vinden dat maar overdreven en 'Amerikaans' maar ik moet eerlijk zeggen dat dit eigenlijk de enige mogelijkheid om je waardering voor elkaar uit te spreken en met elkaar te delen.

Op vrijdag begonnen we met een leiderstraining, CentreStage. Vanaf de titel Silver Elite wordt je daar voor uitgenodigd. Rangen en standen? Nee joh! In het bedrijfsleven heb je ook speciale trainingen voor de managers en directeuren. En ook al zitten sommigen er nog met lijm en inkt aan hun vingers, zo moet jet het dus zien. Mensen met een team van minimaal 5 actieve demo's. Daar heb heb je echt extra training voor nodig en mag je best getrakteerd worden op een etentje toch?


Op de foto zit ik met mijn teamgenootjes Janneke, Xandra, Durvina en Mieke. Helaas kon Ilona er niet bij zijn. Het was een super gezellige avond waarbij ik ook nog iets mocht vertellen. Altijd spannend maar zelf vind ik het ook leuk om te luisteren naar de tips van mijn collega's.

De volgende dag alweer vroeg op pad want ik ging helpen bij de check in balie. Dat vind ik de leukste job want daar zie je heel veel bekenden en leer je veel nieuwe mensen kennen. Daarna gauw de zaal in waar er 200 dames klaar zaten. Ik kon aansluiten bij enkele teamgenootjes.

We genoten van de video's van de live shows in Amerika de dag ervoor. Leuke presentaties en ook de voorjaar/zomer catalogus werden gepresenteerd en overhandigd.

De erkenningsrondes waren weer helemaal leuk en verassend! Zo eindigde ik als vijfde in de categorie Sales en zelfs als vijfde in de top 10 van Nederland! Waow!!! 




Bedankt lieve allemaal! Bedankt mijn ongelooflijke lieve en behulpzame teamgenootjes! Bedankt lieve en trouwe klantjes! Zonder jullie was dit opzekers niet gelukt!
Maar ook mijn lieve collega's wil ik langs deze weg bedanken. Het is gewoon fantastisch om dit avontuur met jullie te mogen beleven en mooie herinneringen te mogen maken. Jullie waardering betekent heel veel voor me.

En natuurlijk zijn er dan ook de (te) gekke momenten waarbij er heel veel gelachen wordt. Ik kan echt niet alle foto's plaatsen maar deze foto's laten toch echt zien hoeveel lol we ook met elkaar hebben. En zonder aaaaaaal mij andere collega's te kort te doen want jullie zijn echt allemaal toppers!


Maar dan zijn er ook de momenten waarop ik als teamleider zo trots ben als een pauw! 
Janneke de Jong stond op nummer 7 in de top 10 en Mieke Op 't Hof gaf een dijk van een presentatie met materialen uit de voorjaar/zomer catalogus. En zij mocht een stage walk doen vanwege haar promotie naar Silver Elite. Top gedaan meiden!


Ik ben echt hartstikke blij met mijn team. Niet alleen zijn het stuk voor stuk hele creatieve en behulpzame dames, ze maken mij elke dag blij met kleine en grote dingen. Of het nou gaat om een lief kaartje met lieve woorden, een berichtje op onze Facebookgroep of hulp wanneer ik iets ben vergeten te bestellen. Ik kan op ze rekenen en dat is hetgeen mij zo ongelooflijk dankbaar maakt.



Bedankt dat ik mijn feestvreugde met jullie mocht delen. De komende tijd zal ik nog wel terugdenken aan deze waanzinnig gezellige dag.  Vol energie ga ik weer aan de slag. Het kerstseizoen is volop aan de gang en ik hoop de tijd te kunnen vinden om aan de gang te gaan met kerstsets die op mij liggen te wachten.

Aanstaand weekend sta ik op het Creaweekend in Rijswijk en daarna ga ik er weer tegenaan! Ik wens je nog een hele fijne avond en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje. Tot gauw!

Geen opmerkingen: